استراتژی‌های انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی

مدت‌هاست که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین در میان مردم بسیار رواج یافته است و درصد بسیاری از مردم انواع خریدهای خود را با اینترنت و از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهند. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می‌شود که کالا یا خدماتی را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد. برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی علاوه‌بر تمامی خدماتی که در سایت ارائه می‌شود، نام تجاری یا همان نام فروشگاه اینترنتی، یکی از مراحل راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی است که در موفقیت کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی اولین گامی است که در این مسیر طی می‌شود. در این مقاله قصد داریم نکات ارزشمندی درباره انتخاب نام فروشگاه اینترنتی به شما عزیزان ارائه دهیم؛ پس اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

  • استراتژی‌های انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی
  • مراحل انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی و ابزارهای آن
  • نکاتی که در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید
  • ترفند ترکیب اسامی و ساخت اسم جدید و منحصربه‌فرد
  • ذکر چند شغل و اسامی مناسب آن‌ها

اینحا

منبع

همان‌طور که گفته شد، انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا باید این فروشگاه اینترنتی را تا سال‌ها با این اسم شناخت؛ پس باید در انتخاب اسم بسیار دقت کنید تا در آینده از تصمیم خود پشیمان نشوید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان با کمک آن یک فروشگاه اینترنتی مناسب داشت استفاده از فروشگاه‌ساز اینترنتی است. بیدک یکی از فروشگاه‌سازهای معتبر است که با مراجعه به آن می توانید از پشتیبانی و مشاوره متخصصین آن‌ها برای داشتن یک فروشگاه با ظاهر و امکانات ایده‌آل استفاده کنید. تنها کافی ‌است به وبسایت بیدک مراجعه کنید و برای طراحی وبسایت فروشگاهی وارد بخش تعرفه وبسایت شوید؛ پس از انتخاب تعرفه مورد نظر خود و تست رایگان فروشگاه اینترنتی برای ۱۴ روز می‌توانید به راحتی محصولات خود را به صورتی آنلاین به فروش برسانید.

 کسب درآمد در منزل برای خانم‌ها

کارکردن علاوه‌ بر جنبه‌های مالی می‌تواند به‌شدت در افزایش اعتمادبه‌نفس و شکل‌گیری شخصیت و استقلال بانوان مؤثر باشد، اما متأسفانه به دلیل بسیاری از موارد مانند دوربودن محل کار، تداخل با امور منزل و … بسیاری از خانم‌ها امکان کارکردن در محیط‌های بیرون از خانه را ندارند؛ از این‌رو هرگونه فعالیت اقتصادی در منزل یا اجرای ایده‌هایی که بتواند درآمدی برای آن‌ها به همراه داشته باشد، می‌تواند فرصتی عالی به شمار بیاید.

حال اگر این فعالیت علاوه‌ بر استقلال مالی و افزایش اعتمادبه‌نفس، درآمد در منزل برای خانم‌ها را نیز به همراه داشته باشد، بهتر است. در این مقاله ده روش کسب درآمد در منزل برای خانم‌ها را معرفی کرده‌‌ایم که بدون نیاز به سرمایه هنگفت امکان راه‌اندازی آن‌ها را دارند. امید است که خانم‌ها در میان این ده روش و با توجه به این ایده‌ها شغلی مناسب در منزل بیابند که علاوه ‌بر تناسب با علائق و روحیاتشان درآمد مناسبی نیز برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

source

shopify

get

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *