نازل مه پاش دچار گرفتگی

اگر نازل مه پاش دچار گرفتگی شد چه کار کنم؟ در صورتی که حفره خروجی دچار گرفتگی شد، میتوانید قسمت کلاهک را باز و تمیز کنید. سیستم مه پاش گلخانه یا مه ساز در معدن به منظور کاهش گرد و غبار در معدن استفاده می شود که برای بهبود سلامت و ایمنی کارکنان بسیار حائز اهمیت می باشد، همچنین استفاده از تجهیزات طولانی مدت در معدن که خطر انفجار دارند، سیستم مه پاش گلخانه خطر انفجار را به حداقل می رساند. نتیجه این تکنیک های پاکسازی که استفاده از فوگر گلخانه هم از آن ها محسوب می شود، بهبود کیفیت هوا در شرایط کاری خطرناک برای کارگران می باشد. در زیر به دو نمونه از این گیاهان که وجود فوگر گلخانه در رشد آن ها موثر بوده است، می پردازیم. از فواید مه پاش می تواند کاهش قابل توجه مصرف آب و صرفه جویی در بهره وری بهینه از آب در مصرف خانگی و صنعتی مانند آبیاری قطره ای گیاهان در گلخانه ها را نام برد. بنابراین بدون خیس شدن، گیاهان گرمای گلخانه را جذب می کنند و باعث خنک شدن آن می شوند.

با توجه به رشد روزافزون علاقه افراد به ایجاد فضاهای مطبوع و خنک در حیاط و محوطه های باز منزل و یا آپارتمان، نیاز است تا از سیستم های مه پاش خانگی استفاده شود. این سیستم ها به نسبت ساده تر و ارزان تر از بقیه هستند و تنها سیستمی هستند که برای کار کردن نیازی به پمپ مجزا و مصرف برق ندارند و با فشار آب شهری عمل پاشش آب را انجام می دهند. هر کدام از خروجی ها با توجه به فشار آب میتوانند شعاعی بین ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی متر را پوشش دهند. هر قدر فاصله ی بین دو نازل کمتر باشد، تراکم مه ایجاد شده توسط مه پاش بیشتر می شود. این فاصله باعث می شود تا همه جا بصورت کامل تحت پوشش قرار بگیرد و پاشش یکنواختی را در سطح گلخانه داشته باشید. در واقع این دستگاه می تواند با داشتن اجزایی بسیار ساده خود، از فشار آب، مه و رطوبت مورد نیاز شما را تولید کرده و در بسیاری از صنایع نیز کاربرد فوق العاده ای را داشته باشید. در مه پاش قارچ نیز به همین شکل است با این تفاوت که مه پاش قارچ بایستی رطوبت بیشتری ایجاد کند تا قارچ بتواند بیشترین رشد را داشته باشد.

با توجه به اینکه لوله های سایز بزرگتر، مثل 20 یا 25 میلی متر دارای ضخامت بدنه بیشتری هستند، برای نصب پایه مه پاش روی آنها باید بیشتر توجه کنید. در صورتی که پایه به صورت کامل درون بدنه لوله قرار نگیرد، ممکن است به وسیله فشار آب، بیرون بیفتد. جنس بدنه این نازل ها از استیل و یا برنج می باشد. این موضوع ممکن است برای رستوران یا کافی شاپ هایی که قصد نصب این نازل ها را بالای سر مشتری های خودشان دارند خوشایند نباشد. در نتیجه مسیر حرکت آب باز شده و این شیر باعث جلوگیری از برگشت فشار شده و از اثرات مخرب فشار بالای سیستم مه پاش جلوگیری مینماید. در صورتی که فشار از حد مورد نیاز کمتر باشد، امکان دارد آب از نازل ها چکه کند. این مدل دستگاه مهپاش معمولاً کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به مه پاش ایتالیایی دارای کارکرد بسیار محدود تری می باشد. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد انواع و خرید مه پاش توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. اگرچه این سیستم مصرف برق نسبتا بیشتری در مقایسه با سیستم رطوبت زای معمولی دارد ولی با این حال فضای بیشتری را برای سرمایش پوشش می دهد ، دستگاه پنکه مه پاش ، استفاده گسترده ای به عنوان مه پاش گلخانه ای دارد.

رطوبت نقش حیاطی در کشت قارچ خوراکی دارد و بدون یک رطوبت ساز خوب عملا پرورش قارچ خوراکی امکان پذیر نمی باشد. با توجه به اینکه رطوبت سالن های مرغداری نباید از یک حدی بالاتر و یا پایین تر بیاید لازم است برای سیستم مه پاش، تابلوی کنترل نصب شود. هر مه پاش خانگی برای اتصال به لوله، نیاز به یک پایه دارد. همین نداشتن پمپ آب مزایای زیادی برای مصارف خانگی دارد، چرا که تهیه پمپ هزینه زیادی دارد و سر و صدای آن بعد از مدتی آزار دهنده خواهد شد.پس در نتیجه این مه پاش خانگی بدون نیاز به پمپ و با همان آب شهری آب را پودر می کند و شما زیر آفتاب گرم تابستانی حسابی خنک میشود. در انتخاب موتور و پمپ دستگاه مه پاش گلخانه یا سیستم مه پاش باید دقت نمود، چون هر چه فشار کاری پمپ مه پاش بیشتر باشد، قطرات آب ریزتری توسط نازل دستگاه مه پاش خارج می شود. نکاتی که باید در انتخاب مه ساز رستورانی رعایت کرد.

https://mehpashsazan.ir/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *